Voit antaa palautetta tai kehitysehdotuksia alla olevalla Palaute Perusturvapalveluille -lomakkeella.

Huomaathan, että palautelomakkeella ei voi hoitaa terveyden- tai sosiaalihuoltoon liittyviä asiakasasioita, laskuihin liittyviä asioita tai perua varattuja vastaanottoaikoja. Ethän kirjoita palautteeseen arkaluontoisia tietoja, kuten henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita, tietoja terveydentilasta tms.

Asiakastyytyväisyys

Sote-keskuksessa on kolme asiakaspalauteautomaattia, joista yksi on pysyvästi sote-keskuksen lääkärivastaanoton läheisyydessä. Toinen automaatti on mielenterveys- ja päihdepoliklinikalla ja kolmas vuorottelee hammashuollon ja neuvolan välillä.

Asiakaspalauteautomaattiin voit arvioida asteikolla 1-10 kuinka onnistuimme, sekä kirjoittaa avoimen palautteen. Antamalla palautetta saamme arvokasta tietoa, joka auttaa hoidon, asiakaspalvelun ja henkilöstön jatkuvassa kehittämisessä.